Lisää Keliakiatietoa löydät Keliakialiiton sivuilta.

Jäseneksi/viestisi

Keliakialiiton paikallisyhdistyksen jäseneksi kannattaa liittyä, yhdessä voimme paremmin vaikuttaa!

Liity jäseneksi

Keliakialiiton jäsenmaksu on 28 euroa vuodessa ja siihen sisältyy 5 kertaa vuodessa ilmestyvä Gluteeniton elämä -lehti. Uudet jäsenet saavat liittyessään lisäksi keliaakikon ensioppaan.

Alle 18-vuotiaat lapsikeliaakikot voidaan joko liittää samassa taloudessa asuvan varsinaisen jäsenen perhejäseneksi, jolloin lapsella ei ole jäsenmaksuvelvoitetta, tai lapsi voi olla myös itse varsinainen jäsen, joka maksaa jäsenmaksun.

Suosittelemme, että keliaakikkolapset liitettäisiin joko varsinaisiksi tai perhejäseniksi, jotta lapsen tiedot näkyvät jäsenrekisterissämme ja voimme esim. lähettää lapselle postia yhdistyksen tai liiton järjestämästä lastentoiminnasta yms.

Mikäli haluat auttaa meitä palvelujemme kehittämisessä tai sinulla on muuta ajankohtaista asiaa, kerro meille!

Ota yhteyttä / anna palautetta

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.