Matka Keliakiamessuille

Aika: 17.-18.5.2013

Paikka: Tampere-talo, Tampere

Toukokuussa teemme matkan valtakunnallisille Keliakiamessuille Tampereelle 17.-18.5.2013. Messuilla asiantuntijaluentoja, tuote-esittelyjä sekä paljon hyödyllistä tietoa keliakiaan liittyen. Voit myös tehdä herkullisia ostoksia ja nauttia Tampere-talon gluteenittomista palveluista.

Lähde ihmeessä mukaan! Majoituksen, ruuat ja pääsylipun jokainen maksaa itse. Jäsenille kyyti jäsenhintaan. Messumatkalle voi ilmottautua mukaan puh. nroon: 050-4354551. Lisätietoja matkasta ja hinnoista saa samaisesta puh. nrosta. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 30.4.

Jos et halua osallistua itse messuille, voit lähteä linja-auton kyydissä viettämään vain aikaa Tampereelle esim. shoppailun tai kyläilyn merkeissä. Tai voit lähteä vaikka juoksemaan Likkojen lenkille, joka järjestetään Tampereella juuri tuona viikonloppuna.

Kyytimaksu jäseniltä 20€ ja ei-jäseniltä 40€. Tampereella pääsee nyt siis käymään halvalla! :) Myös ryhmän majoituspaikkoja on vielä hotellissa muutama normaalia edullisempaan hintaan.

Ilmottaudu mukaan puh.nroon: 050-4354551.