Kesäpäivät

Ylivieskan keliakiayhdistys järjestää tänä vuonna kesäpäivät Kalajoella 7.-8.6., jonne osallistumme. Hinta la-su (sis. yöpymisen ja ruokailut) 77€. Ruokailut Tapiontuvalla. Ohjelmassa myös purjehdus Maakallaan. Sen hinta on 40€.

Päiväkävijöiltä sovitellaan hinta erikseen. Raahen tienoon keliakiayhdistys avustaa rahallisesti kesäpäiville osallistumista koko viikonlopulle ja yksittäisille päiville tietyin summin. Avustuksen määrästä voi kysyä Ritva Oinaalta puh: 050-4354551 tai jos on jotakin muuta tiedusteltavaa.

!   Ilmoittautumiset 1.5. mennessä Ylivieskan keliakiayhdistyksen  sähköpostiosoitteeseen yka.keliakia@gmail.com tai Marjut Holapalle holappamarjut@gmail.com tai puhelinnumeroon 040-5323108.