Luontoretki Hanhikivelle

Tiistaina 20.5. lähdemme luontoretkelle Pyhäjoen Hanhikiven maastoihin. Retken oppaana Fennovoiman edustaja, joka esittelee tulevan voimala-alueen. Oppaalle voi esittää kysymyksiä voimalaan liittyen. Kävelylenkin pituus on n. 2 km. Pistä jalkaan kumisaappaat ja pitkälahkeiset housut sekä päälle pitkähihainen pusero, sillä alueella on punkkivaara!! Paistamme myös makkaraa meren rannassa. Yhdistyksellä ei ole osallistujille vahinkovakuutusta tilaisuuteen.

Kimppakyytejä lähtee Raahen linja-autoasemalta klo 16:00. Pyhäjoella olemme paikalla n. klo 16:30. Jos Pyhäjoelle haluaa tulla suoraan omin kyydein, kokoonnumme ensin Salmujen kotitalon pihaan Puustellintie 58:aan (keltainen talo) n. klo 16:30, josta lähdemme kävelemään eteenpäin. Puustellintie kääntyy 8-tieltä Parhalahden kohdalla merelle päin.

Tule seuraan nauttimaan keväisestä illasta.